بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


تویش خودمون را کشته و بیرونش را مردم!

دوستانی که دایما استقلال و پرسپولیس را با تراکنور مقایسه می کنند و حرف از نایب قهرمانی تیمشان در برابر این دو تیم در لیگ امسال حرف می زنند،انگار فکر می کنند فقط این تیم شهرستانی بوده که چنین عملکردی داشته و سپاهان بالای سری خود را نمی بینند که یک نیم شهرستانی می باشد.

در طول تاریخ لیگهای مختلف در زمانهای مختلف بودن تیمهای شهرستانی ی که با توجه به داشتن امکانات روز و بودجه های لازم موقتا حرفی برای گفتن داشته باشند.

استقلال و پرسپولیس که به عنوان تیمهای پایتخت نشین همواره در بین اهالی فوتبال و بخصوص فوتبال دوستان شهرستانی به تیمهای متمول و دارای امکانات  معروف شده اند و به قولی تمام امکانات دولتی را برای این دو تیم می بینند،آدم را یاد این ضرب المثل معروف می اندازند که می گویند:"" نوش خودمون را کشته و بیرونش مردم را ""

تیم تراکتورسازی با کسب نتایج خوبی که در این فصل داشته نوانسته بالاتر از استقلال و پرسپولیس در جدول بازیها قرار بگیرد.اما دلیل بر آن نمی شود که این تیم خوب و مردمی از حالا به بعد همیشه این گونه خواهد بود و همیشه در بام فوتبال ایران خواهد ایستاد.

در زمانهای مختلف تیمهای در چند سالی ظهور پیدا میکردند و با امکانات خاصی که در دوران مختلف رجال سیاسی کشور بدست می آوردند صاحب موقعیتهای خوب و صد البته موقتی می شدند.اما بجز سپاهان اصفهان که این تیم هم بزودی به همان تیم خوب معمولی و شهرستانی برخواهد گشت،تیمی نداشتیم که بخواهد بیش از یک دهه در اوج و  در کورس قهرمانی فوتبال ایران قرار بگیرد.

نوشته زیر پاسخ یکی از هواداران تراکتورسازی می باشد که ....!
اصلا خوبه تیم شما امسال قهرمان شده و همه عوامل هم دوست نداشتند قهرمان بشه و می خواستند زمینش بزنند!خوب ترکی به نفع استقلال گرفته بود تا تراکتور ببازد و قهرمان نشود!
خوبه ....!
بابا تازه این میشه اولین قهرمانی تاریخ باشگاهتان!
عزیز صحبتها و مطالب بنده را دوباره بخوان و ببین بنده هیچ غرضی یا عنادی به تیم محبوب تبریزی ندارم و حتی بارها نوشتم وقتی در تبریز بازیکنان چون کریم باقری،اسماعیل هلالی،رسول خطیبی،ستار همدانی،علیرضا اکبرپور و.... ساخته و پرداخته شده اند و به تیم ملی درخشیده اند،پس پتانسیل بالای در فوتبال دارد و تا به حال هم به حق واقعی خود نرسیده است.اما اینکه بخواهیم مطالب این وبلاگ را بگذارید بر روی چشم و رو هم چشمی و حسادت ما استقلالی ها که تیم شهرتون سهمیه گرفته ،کار اشتباهی می باشد.اگر من نگارنده پرسپولیسی بودم باز شاید بخاطر عدم کسب سهمیه آسیایی اینجور حرفهای شما به واقعیت نزدیک تر باشه نه ...!
تیم محبوب من هم اکنون در دور بعدی بازیهای آسیایی صعود کرده،یک جام را هم امسال گرفته،عملکرد خوبی با توجه به مصدومیت بازیکنان کلیدیش داشته و اگر مثل شما فکر کنم و بخواهم از داوری صحبت کنم می توانم به اشتباه داوری در اولین بازی لیگ برتر و مقابل سپاهان اصفهان که اتفاقا نقش تاثیر گذاری بر روئ قهرمانی داشته حرف بزنم که داور بازی گل صدرصد صحیح برهانی آفساید تشخیص داد و استقلال را از کسب دو امتیاز بیشتر باز داشت و به سپاهان یک امتیاز مفت مسلم هدیه کرد.از این جور سه امتیازها زیاد داریم که توسط داوری از دست رفته است مثل بازی با سهرداری تبریز،بازی با سایپا و گل دقیقه 93 حنیف عمران زاده،بازی با راه آهن دور رفت و ....


پس این حرفهای را بگذارید کنار و دائما تعصب تیم شهرتون را در این مطالب و وبلاگها نکشید.


ببیند نویسنده وبلاگها منظورشان چه بوده و بعد ...!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 2 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com